Laptop zorgt voor slechte verbinding?

Ik heb het probleem dat ik telkens op het moment dat mijn zus haar laptop opstart ongelofelijk traag internet krijg.
dit geld niet alleen voor mij maar ook voor mijn moeder haar desktop.
Mijn zus gaan via wifi en ik en mijn moeder via de kabel maar ik heb al een tijd lopen zoeken of ik een probleem kon vinden waardoor het ons internet vertraagt maar ik heb nog niets kunnen vinden.

(Ik heb trouwens de zelfde laptop en als ik die aan het wifi hang dan gebeurt er niks met mijn ping)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan heeft je zus er vast een of ander programma er op dat niet deugd virus malware of iets als een torrent downloader of iets degelijks in elk geval iets dat heel veel bandbreedte gebruikt het is zoeken naar een naald in een hooiberg Dus eerst scannen naar virussen dan malware scanner wat je zou kunnen proberen is eens een gast account aan te maken op je zusters laptop en daarmee eens kijken of de zaak ook vertraagd dus of je met dat gast account wel snel bent een clean install zou kunnen helpen maar dat zal je met je zus moeten overleggen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100