hoe omzeil ik de facebook blokkering op m'n werk?

Op mijn werk wordt facebook en andere sociale media geblokkeerd. Is er een manier waarop ik deze blokkering kan omzeilen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Je bent op je werk, dan heb je geen facebook nodig.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze blokkeren het niet voor niets
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat een nuttige reacties zeg :p

Het beste antwoord

Met je gsm een hotspot maken.
En dan via draadloodsinternet je computer/laptop verbinden met je eigen persoonlijke hotspot.

Of via www.bluestacks.com, een virtueel android device op je computer, kan je ook alles omzeilen (daar kan je dan alle gewenste apps op installeren)

Anders kan je ook een van de tor projects gebruiken.
www.torproject.org

Alsook kan u eventueel kijken via taakbeheer of er niet een bepaald programma, zoals opendns, niet u de toegang ontzegt tot facebook, dit proces kijkt alles na waarna u surft.

Vriendelijke groeten,
Aldo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

via een proxy server is dit heel erg makkelijk, zie onderstaande link.

http://proksyfree.com/index.php?q=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F%3F_fb_noscript%3D1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja hier heb ik ook al aan gedacht! Maar het probleem is dat de proxy-sites ook geblokkeerd zijn :D