google plus verwijderen zonder gmail te verliezen?

Ik wil graag mijn google plus account verwijderen. Maar ik wel nog wel steeds mijn gmail kunnen gebruiken voor mail.
Hoe moet ik dit doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, dat kan niet. Alles van Google is aan elkaar gekoppeld, dus je Gmail, Youtube, Google Plus etc zitten allemaal op 1 account. Je kunt wel alle foto's enzo ervan verwijderen, en je profiel niet meer zichtbaar maken voor mensen, maar helemaal weg kan dus niet zonder ook de rest kwijt te zijn.

Je kan je 'Google+'-account verwijderen zonder je eigenlijke Google-account te verwijderen. Je behoudt je gmail, je eventuele foto's op Picasa, ... ZO GA JE TE WERK 1. Open Google+. Plaats je muisaanwijzer in de linkerbovenhoek om het hoofdmenu van Google+ te openen. 2. Klik op Instellingen. 3. Je krijgt 2 mogelijkheden: 3.1. Zoek het kopje Google+ uitschakelen onder aan het scherm. DIT KAN JE DUS DOEN 3.2. Klik onder het kopje op het woord 'hier' in de zin 'Verwijder hier je volledige Google-profiel'. DIT MOET JE DUS NIET DOEN.

Bronnen:
https://support.google.com/plus/answer/104...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100