Hoe kan ik op facebook een foto plaatsen die alleen voor de groep is ???

Als ik een foto plaats op de site van de groep waar ik bij aangesloten ben komt hij in het nieuwsoverzicht van mijn vrienden te staan. Dit is niet de bedoeling. Hoe kan ik dit voorkomen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
gesloten groep maken

Antwoorden (1)

Dit kan enkel door de instelling van de groep te veranderen. Wie de groep dus mogen zien en daarmee ook de inhoudt. Natuurlijk moet je dan wel een beheerder zijn of moet de beheerder het zo ingesteld hebben dat jij dit als lid kan veranderen.

Als je dus in staat bent om het te veranderen zie je rechts van de groep een "tandwieltje". Als je daar op druk kun je kiezen voor "groepsinstellingen veranderen". Daar klik je op.

Vervolgens heb je 3 keuzes:
Privacy
-Openbaar
Iedereen kan de groep, de leden van de groep en de berichten van de leden bekijken.
-Besloten
Iedereen kan de groep en de leden van de groep bekijken. Alleen leden kunnen de berichten bekijken.
-Geheim
Alleen leden kunnen de groep, de leden in de groep en de berichten van de leden bekijken.

Voor berichten en foto's geldt hier hetzelfde.