Hoe kun je bepaalde foto's waarin je bent getagd op facebook alleen zichtbaar maken voor bepaalde personen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In feite kan dit niet tenzij je 'm alleen beschikbaar maakt voor jezelf. Van zodra je 'm ook maar voor 1 vriend beschikbaar maakt kan deze 'm overnemen op z'n eigen pagina die openbaar is voor iedereen.

Antwoorden (1)

Jij bent zelf niet de eigenaar van de foto en kan dit niet bepalen. Degene die de foto heeft gepost zal je moeten verzoeken de privacyinstellingen aan te passen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus je kunt niet op je eigen profiel een foto waarin je getagd bent onzichtbaar maken op je profiel voor bepaalde vrienden van jezelf?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt de foto van je profiel verwijderen, maar de foto blijft bestaan, met de privacy instellingen van degene die de foto heeft gepost
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dat is waar, maar mijn vraag was eigenlijk of je op je eigen pagina een foto voor bepaalde vrienden kunt verbergen en hoe je dit doet.