Hoe maak je van een foto op de tijdlijn van Facebook een profielfoto, likes en reacties behoudend?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet. Je kan alleen een nieuwe foto uploaden.

Antwoorden (2)

Je kan het niet behouden maar wel instellen als..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je facebook foto's zijn opgeslagen in verschillende albums; je kunt zelf albums aanmaken, maar er is ook een aantal standaard albums, zoals 'Omslagfoto's', 'Profielfoto's' en 'Tijdlijnfoto's'.
Een foto uit album 'Tijdlijnfoto's' kun je instellen als profielfoto, maar er zal een kopie worden gemaakt naar album 'Profielfoto's'. De likes en reacties blijven bij je originele tijdlijnfoto, en je profielfoto krijgt evt. nieuwe reacties/likes. Hier is (helaas) niks aan te doen.