Van gewone foto naar profielfoto op Facebook?

Ik wou graag van een foto uit een album mijn profielfoto maken, maar als ik dat doe moet ik de foto bijsnijden waardoor het eigenlijk een nieuwe foto is, waardoor de reacties e.d. weg zijn, en dat vind ik best jammer. Weet iemand hoe ik de foto naar profielfoto kan veranderen, en dat de reacties toch blijven staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Je kan bij een willekeurige foto aangeven dat je dit jouw profielfoto wilt maken (op de opties klikken: Maak dit mijn profiel foto). Vervolgens kan je binnen facebook de foto bijsnijden en wordt vommentaar op het origineel behouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik op de facebook-foto die je als profielfoto wilt, zodat je de uitvergrote versie in beeld hebt. Als je je muis op de foto houd, verschijnt er onderin de foto een donkere balk met de mogelijkheden ‘foto taggen’, ‘opties’, ‘delen’ en ‘vind ik leuk’.

Klik op ‘opties’ > ‘foto instellen als profielfoto’

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is volgens mij helaas niet mogelijk om de foto te behouden met reacties en likes, dus je zult hem toch moeten bijsnijden...