Hoe kom ik van Bing Search af?

Als ik via Google Chrome iets wou opzoeken, tikte ik dat voorheen gewoon in de balk in. Maar nu word ik, zodra ik iets intik, meteen doorgelinkt naar Bingsearch. Ik heb bij het configuratiescherm 'Bing' al verwijderd maar dit blijft gebeuren. Ik heb ook de standaardzoekmachine veranderd in Google maar het helpt niks. Wie helpt mij?

Toegevoegd na 2 dagen:
Het bleek om het programma Conduit te gaan. Had er al naar gezocht in mijn configuratiescherm maar kon het niet vinden. Stond blijkbaar verborgen onder ... Search. Dat programma verwijdert en weg is de Bing Search! :) Maar bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien bij extensies? (instellingen/extensies)
fremar
10 jaar geleden
Als het geen extensie is heb je waarschijnlijk malware,volgens ik vind op google is dit niet zo gemakkelijk te verwijderen en moet je soms meerdere malware programma's proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Malware? waar kan ik zoiets vinden? Heb echt geen verstand van computers en word gek van die Bing.

Het beste antwoord

Je moet rechts boven in naar instellingen (chrome://settings/) gaan en dan naar extensies. kijk daar tussen of bing search ingeschakeld staat en zoja dan schakel je hem uit of je verwijdert het. want er is een grote kans dat het zich automatisch heeft geinstalleerd wanneer jij iets anders hebt gedownload en geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als dat niet werkt: de instelling 'zoeken', vierde van boven, kun je een standaardzoekmachine instellen, waaronder Google en Bing, daar zou je het ook kunnen instellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij extensies staat niks van Bing en bij de zoekmachines heb ik hem ook al verwijderd. Maar hij blijft me doorlinken :(