Hoe kan ik op Facebook een foto die ik met mijn telefoon heb geüpload in een ander fotoalbum op Facebook zetten?

Foto's vanaf je telefoon komen in het album 'Uploads vanaf je telefoon'. Hoe kan ik ze naar een ander album verplaatsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Ja dat kan goed en zo vaak en waarheen als jij dat wil.
Ga naar je foto's in dit geval Uploads vanaf je telefoonDan klik je op album bewerken .
als je met je muis beweegt zie rechtsboven in de hoek in de hoek een klein vierkantje (opties) kies hier de map waar je je foto's naar toe wil plaatsen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Onder het vak waar je je tekst invoert staan drie icoontjes
Eentje is voor locatie toevoegen, eentje voor persoon toevoegen (taken)
En eentje is om het album te kiezen. Ziet er ook uit als een album. Kies voor deze en vervolgens voor het album waar ze wel in moeten komen.

Bron eigen ervaring op Android toetst

Toegevoegd na 7 minuten:
Achteraf naar èèn andere album verplaatsen is niet mogelijk