wat is een goed alternatief voor msn, wat ook weinig mb's gebruikt ?

Toegevoegd na 19 minuten:
is voor mijn laptop.
ik zit veel in Belgie en heb daar een klein abonnement aangeschapt om te chatten met het thuisfront.
Nu gaat MSN verdwijnen, dus wat nu ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik gebruik Pidgin, werkt erg prettig en heeft alleen de basisfuncties.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik weet niet precies hoeveel MB Pidgin verbruikt, maar het is een klein programma.
Ook puur voor chatten, videochat en bestanden versturen zit er standaard niet eens in. En dat is hetgene dat vaak de meeste data verbruikt.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je het over een app voor je mobiel hebt aangezien je weinig mb's wilt gebruiken?
In dat geval Whatsapp Messenger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Msn gaat samen met skype. Dus skype zou ik aanbevelen. Uiteraard alleen voor te chatten want bellen met skype kost wel veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die vele mb's die je daarvoor gebruikt niet