Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik followers accepteren als ik een open account heb?

Ik heb een open account op twitter maar nu wil ik followers accepteren die mij toegevoegd hebben in de tijd dat ik nog een gesloten account heb. Klopt het dat dit niet werkt als ik naar follower requests ga? En hoe zorg ik ervoor dat ik toch die followers accepteer zonder dat ik mijn account weer op gesloten zet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
584
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het zit zo: ik had hem afgeschermd. Toen hebben users mij gevraagd om te volgen. Nu heb ik mijn account open gezet dat iedereen kan volgen. Maar als ik nu naar Follower_Requests ga, dan zie ik nog wel de knop: accept en decline, maar als ik daarop druk gebeurt er niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is je naam? dan volg ik je :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Handigst is ze een bericht te sturen dat ze je nu kunnen volgen. Maar schijnbaar heb je ze in de tijd van je gesloten account (om wat voor reden dan ook) niet geaccepteerd, waarom zou je dat dan nu wel graag willen, vraag ik me af?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Stuur ze gewoon een mailtje dat ze je nu gewoon kunnen volgen. Dat kan zolang je hun verzoek(en) nog niet verwijderd hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding