Hoe stel je bij facebook in dat je standaard “alle opmerkingen” krijgt bij posts?

Nu staat het altijd op “meest relevant” of nieuwste/oudste. Elke bij elk bericht moet ik eerst “alle opmerkingen” aanvinken.
Volgens mij oet dat op een oc of laptop en kan dat niet op een mobieltje of een ipad. Ik heb IOS

Picture for question
een jaar geleden
2.6K
SimonV
een jaar geleden
Klik op het menupictogram onderaan voor iOS. Scrol omlaag naar de volgende pagina en tik op de knop Instellingen & Privacy. Klik vervolgens op 'Instellingen'. Scrol naar het gedeelte Publiek en zichtbaarheid en tik op Volgers en openbare inhoud. Schakel de functie Reactierangschikking uit.
Maar misschien doe je dat al.
https://www.itgeared.com/how-to-see-all-comments-on-facebook/
Terpstraatje70
een jaar geleden
Sorry voor de late reactie! Dit heb ik omgezet:” Rangschikking van opmerkingen
Wanneer Opmerkingen rangschikken is ingeschakeld, zie je de relevantste opmerkingen op je berichten als eerste.” Helaas blijft het probleem, wat ik ook instel. Heeft u of iemand anders nig een andere oplossing?
Terpstraatje70
een jaar geleden
SimonV, het werkt niet. Zowel niet in de app op iPhone/iPad als op de browser van mijn MacBook.

Geef als eerste antwoord