mijn account op instagram is gehackt wat doen?

mijn groepsaccount van insta is gahackt of iemand heeft het ww veranderd en wilt het niet zeggen. wat moet ik doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

als het echt gehackt is zou ik een nieuw acc aan maken en het acc volgen want meestal hacken ze je acc om prut op te zetten en voor de rest kan je alleen maar aan de mensen die je volgen vertellen dat je account gehackt is want ik neem aan dat je je acaunt niet kan terug hacken