Waarom kan ik nadat ik ooit mijn Facebookaccount heb afgesloten deze niet meer openen door te registreren?

Facebook weer heropenen door te registreren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat anders iemand anders zich voor kan doen als jou en zo mensen kan beroven en dan krijg jij de schuld, dus uit veiligheidsredenen laat Facebook dit niet toe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan een nieuwe gmail account maken en nieuwe facebook account maken (met die nieuwe gmail) en dan instellen dat alle mails die daarheen naar je eigen mail gaan en zo kan je wel weer facebooken

Andere antwoorden (1)

als je jou account binnen 2 weken weer opent dan is deze weer volledig actief,

met het zelfde wachtwoord en e-mail adres