ALs ik een NIET-vriend een bericht stuur op facebook, krijgt hij dat dan te zien op zijn smartphone?

ALs ik een niet vriend een bericht stuur op facebook komt dat in zijn postvak 'overige' terecht, en niet meteen in zijn POSTVAK IN. De berichten in je postvak in komen op de smartphone maar is dat ook zo met de berichten in postvak 'overige'? Het is iemand die ik ken van vroeger maar die ik op geen andere manier kan bereiken. Als die link er niet is (met zijn smartphone) en die logt niet vaak in op facebook dan kan ik nog wachten tot sint juttemis tot die reageert. (of misschien wil hij gewoon niet reageren), maar dat zou ik dan graag weten ;-)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, deze persoon krijgt net als bij een (wel)vriend hier gewoon een berichtje van.
Wel gaat het vaak nog wel fout bij facebook, en kan het mogenlijk zijn dat deze NIET-vriend ingesteld heeft dat hij alleen benaderd wilt worden door vrienden.