Hoe kun je je twitter account zo goed mogelijk beschermen?

Dus wat kun je naast je tweets afschermen nog meer doen

Toegevoegd na 10 minuten:
Dus wat moet je bij je instellingen bewerken om het nog veiliger maken, moet ik bijvoorbeeld "Altijd HTTPS gebruiken" aanvinken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Tegen spam kan je je profiel het best beschermen Door NOOIT op links te klikken die mensen je toe sturen ook niet als het je beste vrienden zijn toch is het altijd moeilijk te zeggen maar je kan veel zelf voor komen door goed op teletten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen belangrijke info erop neerknallen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet teveel prive informatie eropzetten.
niet continu laten weten waar je bent (mocht er iemand willen inbreken als je lekker op vakantie bent)
regelmatig je wachtwoord veranderen en NIET hetzelfde wachtwoord bij andere sites gebruiken