Waar kun je ALLE namen van de volgers van je zakelijke Facebook pagina zien?

Ik heb pasgeleden een zakelijke pagina opgericht. Ondertussen vinden 56 mensen mijn pagina leuk. Ik kan er echter maar 40 van zien. Onder de 16 volgers die ik niet kan zien bevinden zich vrienden van mijn persoonlijke Facebook pagina en vreemden. Vrienden of vreemden maakt dus niks uit. Mijn vraag is dus hoe kan ik alle 56 mensen zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

Dit blijkt een bekende fout (bug) te zijn bij facebook en is ongeveer al een jaartje oud. Facebook heeft hier tot op vandaag nog niets aan gedaan voor zover ik weet. Geen idee waarom ze er niets aan doen want ze weten wel dat de fout er is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een smartphone hebt, kan je eens proberen om de applicatie Paginabeheer te downloaden, daar heb je meer mogelijkheden en kan je misschien wel je volgers zien.

Succes