als ik op mn mobiel naar google ga dan laad de pagina niet in de url balk komt te staan 192.168.1.1:81/1-958_9 ** weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit lijkt met je routerinstellingen te maken te hebben, aangezien 192.168.1.1 het IP-adres van je router is. Je zou met bijvoorbeeld een vreemde laptop het ook kunnen proberen, werkt het daar ook niet bij, dan kan het bijvoorbeeld aan een MAC-filter liggen. Dan is de makkelijkste oplossing je router resetten, zie daarvoor beschrijvingen op het internet (www.google.com > router instellingen resetten).
Dit kan alleen het geval zijn als je volledig niet op het internet komt, welke site je ook probeert.

Anders zou het filter kunnen zijn ("Google is onveilig"). Dan moet je op een goed verbonden computer naar 192.168.1.1 gaan, inloggen met admin - admin en in je instellingen kijken.

Misschien even voor meer informatie: zit er een beveiliging op het netwerk?

Als er nog vragen zijn, ik beantwoord ze graag.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer dan ook je huidige netwerk te vergeten en opnieuw in te stellen.
192.168.1.1 kan je intypen in je adresbalk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, eerlijk gezegd is alles wat ik weet helemaal uitgeput. Sorry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jawel. Je hebt een internetverbinding van UPC, je provider, maar dat gaat via de router van het merk Thomson. Dit klopt wel degelijk. Probeer dan met admin en admin in te loggen, als gebruikersnaam en wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is dit ooit aangepast door degene die de router installeerde of iemand anders die dat heeft gedaan. Het enige wat je nog kunt doen, is je router volledig resetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dat doet is te vinden op Google en afhankelijk van je type router. Succes!