Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn advertentieaccount op Facebook weer opnieuw activeren?

Ik heb op Facebook een pagina, waar ik een keer eerder mee geadverteerd heb. Dit ging heel makkelijk via PayPal met het tegoed dat ik op mijn PayPalaccount heb staan. Ik heb per ongeluk mijn advertentieaccount verwijderd op Facebook. Nou wil ik die graag opnieuw activeren, maar helaas kan dat niet. Ik klik dan als betalingsmiddel PayPal aan maar in Paypal log ik in, maar dan moet ik CreditCard-betalingsgegevens invullen. De vorige keer hoefde dat niet. Hoezo nu wel? Wie kan mij verderhelpen? Ik heb geen CreditCard namelijk...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ga er even vanuit dat je wel kunt inloggen op je "advertentie account" Vervolgens kan je de onderstaande stappen volgen om Paypal betalingen te kunnen doen:

- Controleer of pop-upvensters zijn ingeschakeld in je browser. (belangrijk!)
- Klik op de link Facturatie aan de linkerkant van Advertentiebeheer.
- Klik op het tabblad Betalingsmethode onder het kopje Facturatie en klik op Een betalingsmethode toevoegen rechts bovenin. Selecteer vervolgens de optie PayPal. Meld je aan met een bestaand PayPal-account.

Als het goed is dan is Paypal nu je primaire betalingsmiddel geworden?

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding