Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel je google in als beginpagina??

Ik wel google als beginpagina maar weet niet hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb google chrome
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunt u bij deze vraag de browser benoemen?
-Trouwens, soms laat google op zijn homepage zien: "Maak van google mijn startpagina". Als je hier op klikt is uw probleem opgelost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Google Chrome klik je op het icoon dat lijkt op een steeksleutel. Op de pagina waar je dan belandt staat een optie Startpagina, met de mogelijkheid om een bepaalde site als startpagina op te geven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Klik op Extra, en kies voor Opties. Bij Algemeen kan je aangeven wat je als Startpagina wilt hebben. Typ daar http://www.google.nl/ en klik op OK.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Je gaat naar extra (rechtsboven) op deze site, dan naar Internetopties. Bij algemeen kun je linksbovenaan intoetsen welke pagina je wilt hebben als je opstart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed naar je beeld kijkt zie je een huisje, daar klik je op of gebruik je de rechtermuis, ( dat ligt aan je browser) en kies je www.google.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van je browser af; in Firefox moet je het icoontje van google (links naast de URL) slepen naar het Home vakje rechts. Bij IE gaat het als volgt:
Op de Hulpprogramma 's menu, klik op Internet-opties.
Klik op de Algemeen tabblad.
In de Adres het vak, typ het adres van de webpagina die u voor uw startpagina.

OPMERKING: Als u de pagina die u momenteel in Internet Explorer worden uw startpagina bekijkt, klikt u op Huidige gebruiken.
Klik op OK.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding