Op de upload pagina staat onderaan dat je je telefoonnummer kunt achterlaten. En je kan tot 100 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik mijn nummer invoer dan wordt er dit gezegd
Je code is verzonden naar _________. Geef deze hieronder op om de verificatie te voltooien. Geef je code op maar ik heb helemaal geen code ontvange
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt het is gelukt

Andere antwoorden (4)

Als ik iets wil uploaden zegt youtube: "Je film mag niet langer zijn dan 10 minuten"
12 jaar geleden
normaal 10 minuten. maar soms zie je ook mixen van een uur op youtube staan. als je je mobiele nummer geeft aan youtube mag je bijvoorbeeld meer uploaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als beginner mag je max 15 minuten uploaden. Als je reputatie na een tijdje goed is mag je onbeperkt uploaden. Je krijgt van YouTube hier zelf een melding over.
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
:-S nou lekker is dat, ik mag maar 10 minuten.
Powergen
12 jaar geleden
15 minuten... 10 minuten was vroeger ;).
Ik weet niet wat het maximum is, maar het is zeker 10 uur! Zie het filmpje in de bron.