Wat betekent het als je 'best friends' met iemand bent op snapchat?

Als iemand in je lijst van best friends staat, betekent dit dan dat jij ook veel snaps naar die persoon hebt gestuurd? Of kan het ook zo zijn dat die persoon alleen veel snaps naar jou heeft gestuurd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
41.5K

Het beste antwoord

Dat jij meerdere snaps naar hem/haar heeft gestuurd en hij/zij meerdere snaps naar jou heeft gestuurd.

Toegevoegd na 21 seconden:
en/of

Toegevoegd na 1 minuut:
Als jij meerdere snaps naar diegene hebt gestuurd wordt het aangegeven als jouw 'best friend' maar nog niet als zijn/haar 'best friend', daarvoor moet diegene meerdere snaps naar jou sturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Dus even voor de duidelijkheid: als iemand zegt dat hij alleen maar best friends met iemand is omdat diegene altijd snaps naar hem stuurt, waar hij niet op reageert, dan liegt hij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Degene waar jij de meeste snaps naar stuurt is je best friend. Als jij bijv als bestfriend anoniem hebt. Hoeft anoniem niet perse jou ook als bestfriend te hebben. Het best friend geld dus alleen voor jou en jou best friends hoeven jou niet perse ook als best friend te hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik de hele dag naar "Karel" snapchats stuur, is hij mjn best friend. Als ik degene ben die het meeste stuurt naar hem ben ik ook zijn best friend. daar hoeft hij niks voor te doen.

Andere antwoorden (1)

als je een best friend op snapchat hebt betekent dit dat je de meeste snap's naar hem/haar hebt gestuurd. het hoeft dus niet zo te zijn dat je bij die persoon ook als best friend staat.