hoe zorg ik er voor dat iemand die mij niet als vriend heeft op facebook niets van mijn informatie kan zien?

Ik heb ALLES geprobeerd. Meerdere mensen hebben hier last van. Kan iemand mij helpen met er voor te zorgen dat wanneer ik iemand niet als vriend heb op facebook dat je dan niets anders dan mijn naam en profiel foto + omslag foto kan zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je gaat naar facebook. > privacyinstellingen. > wie kan mijn inhoud zien> wie kan mijn toekomstige berichten zien > dan klik je op degene waarvan jij vind dat het mag