In welk lettertype (windows e-mail) kan ik zo groot mogelijk schrift krijgen? (cijfers)

In mijn email-account kom ik tot 48, en ik wil graag per email iets heel groots versturen. Zeg maar, als 48 in email het grootste is, dan 96, of indien mogelijk nog groter. Ik ben redelijk digibeet, en ik begrijp dat ik dit ook via Words kan doen, maar zou dit voor nu graag via de mail oplossen. Is er een lettertype met beduidend grotere cijfers? Het gaat nl. om de cijfergrootte, niet de lettergrootte.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt in de dropdown t/m 48 selecteren, maar als je in dat vakje zelf een getal typt, word het nog groter.
Dus je kunt elk lettertype naar keuze gebruiken.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan ik de dropdown (nieuwe term, alleen daarvoor al een plus!) niet verder invoeren. Dus als ik een 2 invoer spingt-ie naar 24. Ik kan verder handmatig daar niets in veranderen.
Ritsuka
10 jaar geleden
In Word lukt dat in elk geval wel, in je email account niet?
Wat een andere oplossing is, eerst de gewenste tekst in Word heel groot maken, daarna opslaan als een afbeelding en die in de mail zetten.
Dus de tekst in beeld, dan op printscreen drukken en paint openen.
Ctrl+v en je hebt het als plaatje. Dan kun je het bijsnijden en opslaan.
Als je dan een nieuwe mail hebt, kun je als het goed is iets doen als invoegen bestand, en dan word je plaatje zo in de mail geplakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank, goed omschreven ook!

Andere antwoorden (1)

Probeer zelf een letter/cijfer grootte in te voeren.