Wanneer wordt FB advertentiekosten van paypal rekening afgeschreven?

Ik heb sinds gisteravond een advertentie gestart voor min pagina voor het eerst voor 2 dagen om uit te proberen hoe het werkt, maar inmiddels is al verwijderd omdat het publiek niet mijn hoofd doelgroep is. Ik dacht dat het bedrag zou meteen afgeschreven worden bij de start van de advertentie maar niet dus, zijn hier mensen die al eerder geadverteerd hebben op de fb en kunnen mij meer hierover toelichten? want ik zie verder niets over afschrijvingen op fb

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Had je een(voldoende) saldo op je paypal rekening of laat je het overschrijven via je eigen rekening nummer ?
daar gaat wat tijd overheen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb speciaal een PayPal rekening hiervoor geopend, dus ja ik heb al voldoende saldo op

Antwoorden (1)

Meestal tussen 7 en 9 dagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o,, dat is wel beetje lang.... bedankt voor je antwoord
maar is dit uit persoonlijke ervaring neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt!