Kan ik ervoor zorgen dat mijn ex op FB mijn reacties niet ziet, die ik stuur naar andere dames? Wil haar niet blokken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
met een privebericht kan dit

Antwoorden (1)

Of dat met een reactie ook gaat weet ik niet zeker, maar je kan voor bijvoorbeeld posts wel custom settings toepassen voor wie die wel en niet kunnen zien, je kan het dan voor bepaalde personen juist wel of niet zichtbaar maken. Dit kan je vinden onder visibility settings, meteen onder de post die je wilt plaatsen