Is mijn Facebook chatbericht ontvangen?

heb afgelopen week een bericht gestuurd naar iemand waarmee ik actief contact had op de Facebookchat, zowel via desktop, facebook-app en Messenger. Elke keer als diegene mijn bericht had gelezen zag ik een vinkje met het daarbij behorende tijdstip waarop het bericht gelezen was.

Afgelopen week heb ik dus nog een bericht gestuurd maar het lijkt of dit bericht óf niet is aangekomen óf nog niet is gelezen. Dat laatste, dat het niet gelezen is, lijkt me sterk aangezien de ander een actief Facebooker is en ik wél kan zien dat zij bijvoorbeeld 'nu actief' of '8 min. geleden actief' is, maar het vinkje wat hoort bij lezen heeft er nooit gestaan; alleen het pijltje dat het vanuit mij is verzonden staat er.

Heeft ze het bericht nu wel of niet gelezen? En is er verschil tussen op Messenger ontvangen of op de Facebook-site op je laptop?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan het zijn dat diegene het bericht wel heeft gezien, alleen niet op geklikt.

Antwoorden (1)

je kan zien of het is gelezen als je er rustig met je muis op gaat staan (je hoeft niet te klikken)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dan zie ik enkel wanneer ik het bericht heb verstuurd