Is de lay-out van Facebook terug veranderd naar de oudere versie?

Sinds een dag ziet de lay-out van Facebook eruit zoals-ie er uit zag enkele versies geleden. Is dit normaal of is dat bij mij per ongeluk zo ingesteld geraakt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Facebook heeft idd weer wat aanpassingen gekregen sinds vandaag. Aankomende weken zal het bij iedereen vanzelf veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.nu.nl/tech/3719924/facebook-geeft-nieuwsfeed-kleine-update-feedback.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
facebook messenger werkt ook niet meer apart van facebook.... balen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Pelle bij sommige mensen nog wel, wordt ook niet overal tegelijk 'geactiveerd'
capthavoc
10 jaar geleden
ik zie het ook moet eerlijk zeggen dat het er wel goed uitziet
daar kun je dus niets aan veranderen