Hoe kan ik mijn facebook profielfoto beveiligen?

Ik heb mijn facebook beveiligd en er kunnen dus niet zomaar andere mensen mijn tijdlijn bekijken, maar het probleem is dat ze wel een paar foto's kunnen zien en mijn profielfoto en weet niet hoe je die moet beveiligen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Voor je profielfoto:
-Druk op de foto, dan vergroot deze
-Dan zie je naast de datum, onder je naam aan de rechterkant van je foto een tekentje (meestal is dit van een wereldbol of vrienden)
-Daar druk je op en dan kun je kiezen of je het alleen voor vrienden, of je zelf, of openbaar etc wilt.
- Dan druk je op degene die je wilt hebben.
En dan is hij aangepast.
Voor de andere foto's werkt het eveneens zo (dus eerst vergroten).