Hoe moet je je i-pad instellen zodat je de andere persoon kan zien op skype?

Het was vandaag de eerste keer dat ik skypte met mijn i-pad. Ik zag echter alleen mezelf in het grote scherm. Moet het niet zo zijn dat ik mezelf zie in een klein rechthoekje rechts onderaan en de andere persoon op het grote scherm? Hoe kan ik dit instellen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Jij deed niets fout, maar de andere persoon moet zijn of haar videofunctie aanzetten via het camera icoontje. Dat icoontje krijg je te zien als je in het gesprek even op het scherm tikt.