Wat betekent een tekening van een gsm naast de naam van een facebookvriend?

In de lijst met mijn facebookvrienden, zie ik naast sommige namen de tekening van een gsm (klein uiteraard). Bij sommigen staat die tekening er permanent.
Wat betekent dit?

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat betekend dat ze de app van Facebook gebruiken op hun mobiel.
En daar naast staat Hoelang geleden ze op Facebook zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit betekend dat zij constant ingelogd zijn via de app op hun telefoon.
Sommige hebben dit af en toe, gewisseld met een cijfertje ernaast (zolang geleden waren ze online) of een groen online bolletje.

Ik geloof dat die persoon zelf kan aangeven of er alleen een telefoontje komt te staan of ook met een cijfertje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dat groen bolletje alleen als je hebt ingesteld dat je "Beschikbaar voor chat" bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ook kunnen. Ik weet in ieder geval wel dat de zelf kunnen instellen of ze wel of geen telefoontje willen. Dankje voor de toevoeging
Dat teken wil zeggen dat diegene internet op zijn/haar mobieltje heeft