Hoe krijg ik de advertenties op twitter weg?

Ik heb sinds kort advertenties op twitter en het is erg vervelend. Ook zijn sommige woorden op pagina's groen, als ik op die groene woorden ga staan met mijn muis komt er ook een advertentie. Ik heb laatst een film gedownload en ik denk dat het daar door komt. Weet iemand hoe ik die advertenties weg krijg zonder nog meer problemen te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Je heb waarschijnlijk een virus te pakken, dit kan je oplossen door een goede virusscanner te kopen of gratis te installeren. Wat ik je sowieso adviseer is adblock plus te gebruiken, dit is een add-on, een progamma op je browser, waarmee hij alle advertenties verwijdert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deselecteer in je Twitter-instellingen, onder "privacy", de optie "uitgelichte inhoud". Kijk ook even bij "applicaties" of je account ergens ongewenst aan gekoppeld is.
Lees ook de informatie van Twitter mbt advertenties: https://support.twitter.com/articles/20170451-how-twitter-ads-work#

En last but not least:
check je computer op ongewenste software (adware, malware, virus etc.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer een adblocker zoals Adblock+ Hier heb je een link naar de Adblock+ Website: http://firl.tk/CdlpU
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet even kijken bij je browser bij add-ons. Als hier iets raars staat(wat waarschijnlijk het geval is) dan moet je die even verwijderen. Aan twitter ligt het sowieso niet