Opeens is alles wat met Google te maken heeft een gekke taal (Japans/Chinese ) tekens , maar ik wil het gewoon Nederlands . Hoe kan ik dit herstellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plaats een screenshot aub (printscreen knop).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk de taal van je Google account op een Aziatische taal ingesteld, even googlen hoe je dit terug kan zetten dus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is URL-adres google.nl of google.com ? Indien laatste: klik boven aan pagina op hulpmiddelen, wat staat er bij locatie (location)?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aanvulling: hulpmiddelen=search options, location=search near

Antwoorden (1)

waarschijnlijk kan je het probleem verhelpen, door op internet explore, rechts in het hoekje onder het kruisje op het tandwieltje te klikken, daarna op internetopties, en dan op het tablad algemeen, dan zie je onderaan een balkje met talen. daar zou ik je taal veranderen.