wat betekenen die rondjes naast youtube videos?

Naast mijn YouTube filmpjes staan rondjes, half ingekleurd
Heeft dit een reden of hoort dit!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedoel je die wereldbolletjes ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat hoort zo te zien bij je app ; de gewone youtube op de PC toont ze niet ; althans, bij mij niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zijn het wereldbolletjes?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij wel ; ik zie Noord- Zuid- en Midden-Amerika er in, gedeeltelijk en gestyleerd
Ritsuka
8 jaar geleden
dat is een wereldbol, als je muis er op houd zie je dat deze video openbaar is. Je kunt een video ook op prive zetten, dan kunnen alleen mensen met de rechtstreekse link de video zien

Het beste antwoord

Dat rondje is een wereldbol. Een wereldbol naast een van je video's wil zeggen dat je video openbaar is. Je hebt je video geüpload en iedereen kan je video bekijken. Je kan er ook voor kiezen om je video privé te uploaden. Dan staat er naast je video een slotje. Alleen jij kan dan je video bekijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Volgens mij heeft het te maken dat ze zichtbaar zijn voor iedereen, dus openbaar zijn.