Youtube's geluid doet vreemd?

Als ik een video kijk, maakt niet uit van welke poster, en ik het filmpje op 720p of 1080 (HD) zet, dan doet het geluid het niet. Zelfs als ik de video aan klik heb ik soms geen geluid. Ik moet de pagina zonder te overdrijven 10 keer refreshen, wil ik weer geluid krijgen. Ik heb Auto HD for Youtube eens gedownload in de Chrome Store, ik dacht dat het daar aan lag, maar toen ik het weer heb verwijderd, was er geen verschil. Ik luister overigens muziek met Spotify maar daar heb ik nog nooit gehad dat het geluid het niet deed. (klopt af).
Hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het ook met een andere browser geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog niet. Ik heb wel een hekel aan Internet Explorer. Ik zal het met tegenzin proberen om het probleem beter te kunnen vinden. Bedankt voor de tip...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je ook Mozilla firefox??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee. ik heb gister een tijdje met Internet Explorer video's gekeken en ik had er geen last van... de advertenties herinnerde me er overigens aan dat ik adblocker heb in Google Chrome. Kan dat de oorzaak zijn?

Het beste antwoord

Waar het ook aan kan liggen is dat je je drivers moet updaten of je plug-ins van je browser. Voor Firefox kan dat op:
http://www.mozilla.org/en-US/plugincheck/

Voor die van Google Chrome zou je op google even moeten kijken. (google: Chrome plugin check)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog steeds niet gelukt, maar wel het meest helpende antwoord want er is niets mis met mijn geluidskaart.

Andere antwoorden (1)

Lijkt er meer op dat je geluidskaart kapot is. Als je naar bewegende beelden zit te kijken en je geluidskaart is niet 100% san loopt het door een verkeerde verwerking van de data niet goed. Openschroeven, stofvrij maken.