Herman Dummer en Nils Roemen zijn er mee begonnen.
Check onderstaande links!
(Ik kon helaas (nog) niet vinden hoe lang "een aantal jaar geleden" precies is...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo is het. Durftevragen is ontstaan in het "pre-Twitter" tijdperk - Ja, dat bestaat :-) -
Vanaf circa 2008 zijn we de vragen in de off-line Durftevragen sessies ook gaan plaatsen op Twitter met daarbij de #durftevragen.
Herman
Herman Dummer en Nils Roemen kwmen op het idee van Durftevragen. Ze mochten een beursstand vullen die over was tijdens een grote beurs. Dat wilden ze wel, als ze in die stand maar niets hoefden te verkopen. Dat mocht van de beursorganisatie en ze richten de eerste Durftevragen in: iedereen die binnen liep kreeg een boek en werd gevraagd: “Wanneer ga je tevreden naar huis?”. Snel ontdekten zij:
Als mensen vragen wat ze echt willen, dan is de kans dat ze dit ook daadwerkelijk krijgen aanzienlijk groter. Er zijn immers meer dan genoeg mensen die je graag een stap verder helpen in het realiseren van jouw droom.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dat was in het jaar 2006.
Amadea