Hoe zorg ik dat youtube mijn video niet onderbreekt?

steeds als ik een filmpje aan het bekijken ben na zo'n 20 seconden stopt de video en refresht de site ongeveer en dan staat er bij de tijd menu zo'n rare vakje met erin 'Watch entire video' hoe zorg ik dat dit weer gaat? Het irriteert me

Toegevoegd na 53 seconden:
kijk hier onder op de foto dan zie je wat mijn probleem is danku :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sommige browsers kennen een instelling waar je de pagina automatisch refreshed.
Als die instelling op 20 seconden staat is het een kwestie van uitzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt een stiekem programma op je computer staan die de boel overneemt, daar komt het door.
Sinds wanneer is dit en wat heb je laatstelijk gedownload?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
euhmm ik heb dit denk ik sinds ik windows 8.1 heb geupdate :o
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o, maar Win 8.1 kan je van heel veel ellende de schuld geven hoor!

Het beste antwoord

Je hebt een paar mogelijkheden
Bekijk de video vanuit de desktopbrowser
Installeer Firefox of Chrome
Of installeer realplayerdownloader ( of soortgelijk ) om de video eerst te downloaden en dan te bekijken.

Het probleem ligt namelijk aan je streaming, filmpje word ingeladen ( gebufferd ) en dan afgespeeld.
Normaal gebeurt dit onopgemerkt, tenzij je systeem dusdanig belast is of wordt dat hij daardoor gaat stotteren.

Dus wat kan je dan nog meer doen?
Achtergrond programma's stopzetten.
Eventuele downloads pauzeren of stoppen etc etc.

De Internetexplorer vanuit de Mui ( tegeltjes modus ) wil vaak voor problemen zorgen.