'hoe kan het dat mijn gebruikersnaam met wachtwoord ingevuld blijft staan in outlook?

Ik heb daar niet om gevraagd door hokje aan te vinken met 'aangemeld blijven''

Toegevoegd na 1 uur:
het gaat om het voormalige hotmail

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je je Outlook sluit dan moet je je ook echt afmelden in plaats van op het kruisje te klikken. Want zo lang je je computer niet hebt afgesloten wordt je automatisch ingelogd als je weer naar je Outlook gaat.