kun je een Instagram account verwijderen zonder dat je ingelogd bent in het account die je wilt verwijderen?

Ik heb een oud Instagram account en een nieuw instagram accunt, maar op me oude staan allemaal fotos die ik liever niet meer op internet wil hebben, maar ik ben me wachtwoord van me oude account vergeten. Is er een mogelijkheid om dat account te verwijderen. Ik wil ook me naam van me oude account op mijn nieuwe account, maar dat is niet mogelijk omdat hij al ingebruik is door mijn oude account.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb ook al geprobeerd het wachtwoord opnieuw in te stellen, maar dat is me helaas niet gelukt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
61.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het proberen d.m.v. het invullen van je mail en dat je dan een mailtje van je wachtwoord krijgt, anders kan dit helaas niet meer.
capthavoc
9 jaar geleden
in principe als het email waar je het instagram account mee hebt aangemaakt nog bestaat en als dat email adres voor jou toegankelijk is dan zou het geen probleem moeten zijn een WW vergeten link te krijgen toch ?
Ik kan me voorstellen dat ,als het je lukt om dat account te verwijderen
dat je ondanks dat niet de naam van je nieuwe account kan veranderen.

Antwoorden (2)

Nee, dit kan uiteraard niet.
Als dit wel kon zou iedereen elkaars account zomaar kunnen verwijderen.

Probeer support o.i.d. eens te mailen over jouw probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dit is niet mogelijk.
Wat wel een optie is:kijk even in je mail toen je jezelf registreerde bij instagram,in die mail staan meestal je gebruikersnaam en wachtwoord Gr
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoe moet ik dat doen?
Je kunt ook je oude insta acc rapporteren, en dan aangeven dat iemand anders jou ID gebruikt heeft. Vgm verwijdert Instagram het acc dan
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoe moet ik dat doen?