Wat heb je nodig voor een youtubegamekanaal?

wat is de beste camera, microfoon, edit progamma, lampen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een youtube kanaal wilt beginnen zou ik eerst klein beginnen. Je hebt nog geen super goede camera of lichten nodig.
De basis is; Een youtube account, Opname programma (Als voorbeeld OBS), edit programma (Sony Vegas, Movie Maker) en een redelijk goede computer. Als microfoon raad ik de blue yeti aan. En als je echt een webcam/camera wilt raad ik je de Logitech C920 HD pro aan.
Veel succes en ik hoop dat mijn antwoord geholpen heeft!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dankje voor de tips