hoe vraag je in gmail om een leesbevestiging?

Ik gebruik gmail en ik wil om een leesbevestiging vragen. hoe moet dat?

alvast bedankt

xxxx Boerinneke

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
37K

Het beste antwoord

Je kunt als vaste tekst aan de mail toevoegen dat je graag een bevestiging wilt ontvangen zodra degene aan wie je een bericht stuurde dit gelezen heeft. Dat doe je als volgt:
1) Klik rechtsboven op Instellingen, ga naar Instellingen.
2) Ga onder Algemeen naar Handtekening.
3) Klik het rondje na (toegevoegd aan het eind van elk bericht) aan.
4) Schrijf in het witte vlak welke boodschap je wilt geven. Bijvoorbeeld:
"Graag even bericht sturen als je mijn mail hebt gelezen. Groetjes, Boerinneke."
5) Klik tenslotte onderaan die pagina op Wijzigingen opslaan.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke dankjewel
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dit doe ik al jaren, maar dit werkt niet zo goed vind ik persoonlijk, want de meeste mensen doen het gewoon niet helaas.

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet met een normaal gmail account.