Kunnen jullie tips geven voor een goed YouTube kanaal?

Ik ben bezig met het opstarten van een YouTube kanaal: HandayZ. Maar ik weet niet goed wat ik moet hebben weten enz. Kunnen jullie: Tips, spullen die ik nodig heb, Progamma's die ik nodig heb en de regels van YouTube zeggen tegen mij.

Alfabet bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor het opstarten van een YouTube kanaal hoef je je alleen maar te registreren. Verder is, als je een filmpje online wilt zetten, een werkende camera wel handig. Software heb je niet nodig (miscchien om je filmpje te bewerken, maar dat is niet nodig voor het opstarten).
Verder zijn de regels voor het uploaden van een YouTube filmpje dat het niet racistisch is, niet pornografisch is en geen schokkende beelden bevat. Verder mag zo ongeveer alles.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat voor youtube kanaal?

Antwoorden (2)

De regels van Youtube, ook wel de "Voorwaarden" staan onderaan Youtube. Ik heb de link voor je als bron toegevoegd.

Je vertelt dat je bezig bent met het opstarten van een Youtube kanaal. Wat voor soort kanaal is dit? Informatieve onderwerpen, Games, of heel iets anders?

Om te filmen op je computer kan je verschillende programma's downloaden, Windows 7 heeft het standaard, daarvan heb ik ook een link in de bron toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Movie maker staat standaard op Windows en is erg handig voor video's voor als je een ding wilt weglaten, of het versnellen.