Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beeld YouTube film start pas na 5 seconden, geluid start wel vanaf het begin. Wat te doen?

In Chrome gaat het beeld pas na 5 seconden lopen, in IE is het 5 seconden groen. Het geluid loopt wel vanaf het begin. Opnieuw uploaden is geen optie aangezien de link gelijk moet blijven (wordt gebruikt in commerciële uitingen). Zie hier voor het probleem: http://www.youtube.com/watch?v=p3w4cW7TaAI

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
785
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ondervind het probleem niet bij chrome bij IE is ie wel groen, niet als ik refresh. Je zou kunnen knippen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In youtube zelf zit dacht ik een edit tool, maar dan ben je dus wel een deel van je filmpje kwijt. Wel een bijzonder probleem dit, heb zoiets nog niet eerder gezien (verschillende renders in yt als je een andere browser probeert).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo,

Als tip geef ik: kijk even of er updates zijn voor je Adobe Flash player. Indien dit het geval is, update hem dan even..

Is dit nu niet het geval, Haal Adobe Flash Player eraf, en installeer hem even opnieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding