Waarom kan ik met mijn laptop niet inloggen op fronter van gilde opleidingen?

Hallo,
Ik heb sinds een tijdje een probleem met het inloggen op fronter van mijn school gilde opleidingen.
Zodra ik inlog met mijn laptop op fronter dan blijft hij laden en uiteindelijk gaat de browser raar doen zoals soms vast blijven hangen even en krijg ik zon foutmelding en dan kom ik er niet op.
Eerder had ik hier nooit last van en op mijn vaste computer thuis kom ik er gewoon gemakkelijk op.
Ik heb al met verschillende andere browsers geprobeerd om in te loggen maar dit werkte ook helaas niet.
Wie kan mij alsjeblieft helpen?

Alvast bedankt,
Groetjes Ricardo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Als het een systeemprobleem is kom je daar alleen achter door contact op te nemen met de administratie van die opleidingen: (0475) 34 93 49.

Maar er staat op hun homepage ook dat vaak de verkeerde methode wordt gebruikt om in te loggen. De juiste methode is:
- Ga naar www.gildeopleidingen.nl
- Klik rechtsonderin op | fronter |
- Na het verschijnen van een pop-up scherm kun je inloggen met de volgende gegevens: Loginnaam: gilde\"OV-nummer" (let op de backslash (\) niet slash (/))
Wachtwoord: gelijk aan het wachtwoord bij Gilde Opleidingen
- Je moet eerst één keer inloggen op het netwerk binnen Gilde Opleidingen en Outlook hebben gestart voordat je buiten Gilde Opleidingen op Fronter kunt inloggen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,
Het ligt niet aan de inlogmethode van mij.
Ik doe altijd zo inloggen zoals hierboven.
Dit probleem kwam ineens bij de laatste paar weken van mijn schooljaar, hiervoor kon ik altijd gewoon makkelijk inloggen.
Ik ben al eens naar de ict van gilde geweest maar hun konden mij ook niet echt helpen.
Hun hadden o.a geprobeerd:
Internet firefox gedownload en hierop geprobeerd.
Windows firewall uitgeschakeld enz.
Maar niks werkten.
Ze zeiden van anders dan zet je er windows 7 opnieuw op maar hier wil ik eerlijk gezegd niet aan beginnen.
Zou het misschien kunnen zijn dat er een instelling verkeerd staat of dat ik het misschien geblokkeerd heb ofzoiet?
Amadea
10 jaar geleden
Is er ook niets veranderd aan jouw inlogcode en wachtwoord? Ik zou in jouw geval de gehele inloggeschiedenis wissen, en blanco opnieuw beginnen. Ergens is toch iets verkeerd opgeslagen.