zijn alle facebookfimpjes een youtubefilmpje?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt video's van alle gangbare video platformen embedden en delen. Uploaden kan met de volgende formaten:
3g2 (Mobile Video)
3gp (Mobile Video)
3gpp (Mobile Video)
asf (Windows Media Video)
avi (AVI Video)
dat (MPEG Video)
divx (DIVX Video)
dv (DV Video)
f4v (Flash Video)
flv (Flash Video)
m2ts (M2TS Video)
m4v (MPEG-4 Video)
mkv (Matroska Format)
mod (MOD Video)
mov (QuickTime Movie)
mp4 (MPEG-4 Video)
mpe (MPEG Video)
mpeg (MPEG Video)
mpeg4 (MPEG-4 Video)
mpg (MPEG Video)
mts (AVCHD Video)
nsv (Nullsoft Video)
ogm (Ogg Media Format)
ogv (Ogg Video Format)
qt (QuickTime Movie)
tod (TOD Video)
ts (MPEG Transport Stream)
vob (DVD Video)
wmv (Windows Media Video)

Het beste antwoord

nee niet alle facebookfilmpjes zijn youtubefilmpjes aangezien je ook filmpjes op facebook kan delen van bijvoorbeeld apps zoals vine/instagram. Je kan filmpjes ook plaatsen op facebook vanaf je computer, die hoef je dus ook niet eerst op youtube te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, want je kunt een filmpje shareb vanaf Youtube, of embedden, maar je kunt ook een filmpje uploaden bij Facebook zelf.
Dan staat het dus op de Facebook server, en niet op Youtube.
Ritsuka