Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een afbeelding vanaf mijn pc naar mijn ipod touch gemaild. Waarom krijg ik dit en niet gewoon mijn afbeelding? Hoe krijg ik mijn afbeelding?

None

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
405

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het formaat dat je naar de iPod hebt verzonden wordt niet ondersteund door de iPod of iPhone. De volgende formaten worden wel ondersteund:
- Tagged Image File Format (TIFF)
- Joint Photographic Experts Group (JPEG)
- Graphic Interchange Format (GIF)
- Portable Network Graphic (PNG)
- Windows Bitmap Format (DIB)
- Windows Icon Format (.ico)
- Windows Cursor (.cur)
- XWindow bitmap (.xbm)

Je kunt met verschillende programma's je huidige foto omzetten naar een van de bovengenoemde bestandsformaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-------1FOTO OP IPOD PLAATSEN------


Als je een foto op je ipod wil zetten, kan je gewoon je ipod inpluggen en dan met windows verkenner (het programma met het mapje) de foto er inslepen.

Als je een mac (apple) computer hebt dan is dat precies het zelfde maar dan in finder. Het programma met die twee gezichten.

-------2MAIL PROBLEEM--------

Waarschijnlijk ligt het aan het programma waar je de mail mee verzend. Probeer eens een ander programma te gebruiken. (Verder heb ik daar niet zoveel ervaring mee)

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ik lees nu de chat pas. Het is makkelijk als je in het vervolg de vraag sluit of een beste antwoord kiest.

Als nog, Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding