stop msn echt ?zo ja waarom dan ?

Msn kan je via skype gebruiken dan het word samen gevoegt en skype kan je niet op een blackberrt zetten

Toegevoegd na 1 minuut:
Blackberry word der bedoeld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
ik gebruik Pidgin, werkt ook fijn

Het beste antwoord

Skype is afgelopen jaar voor ongeveer 9 miljard dollar overgenomen door Microsoft. Zoals hierboven staat is MSN al best oud en daarom wordt het samengevoegd met Skype. Vanaf 30 april zul je niet meer gebruik kunnen maken van MSN.

Er was een tijdje dat je Skype op een Blackberry kon zetten, maar sinds 21 december 2012 is dit niet meer beschikbaar. Waarschijnlijk komt het binnenkort wel op de nieuwe Blackberry Z10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Msn is volgens windows een verouderd programma en heeft geen enkele toegevoegde waarde als skype er al is. Dat je Skype niet op je Blackberry kan gebruiken is ook geen argument om msn te behouden. Blackberry is een product dat al jaren in verval zit en het is dus niet rendabel genoeg om msn hiervoor te laten bestaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kon via ninmbuzz op msn met een blackberry daar komen dus een updates mee voor blijkbaar alls ik het doet zag