Hoe word je populair op instagram

Hoe kun je erg populair worden op instagram moet je leuke foto's maken ofzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Instagram is geen fotosite.
Hooguit een verzamelings kiekjessite.

Antwoorden (4)

populair zijn in real-life.

en anders veel liken, reageren en volgen.
garantie niet gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Populair zijn zit in je. ;) Maar er zijn types die er erg hun best voor doen. Als jij zo iemand bent kun je het beste op de 'popular page' (waar de meest ge'like'de foto's at the moment te vinden zijn) de foto's liken en erop reageren, vaak is iets als 'nice picture', 'great shot', 'beautiful' etc al genoeg. Reageer & like veel andere foto's en zorg dat je zelf ook wat leuke foto's in de aanbieding hebt hoewel als je 'zogenaamd populair' bent dat er niet zoveel toe doet, omdat de likes die je 'terug'ontvangt nadat jij gereageerd zijn, vaak alleen maar om diezelfde reden gegeven zijn. Dus zij liken jou zodat jij hen terug liked. Dus echt populair wordt je niet op instagram tenzij je Justin Bieber bent ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg dat je veel leuke foto's post en veel mensen (die je kent) volgt.
Hopelijk word je dan vanzelf populairder, als meer mensen je gaan volgen.

Zo moeilijk is dat niet :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel foto's plaatsen en gebruik hierbij hastags. Bijvoorbeeld: #sun #food #love etc. Ook veel liken van andere mensen kan zorgen voor meer volgers