Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een manier om google/youtube te contacten?

Ik wil een oud youtube account verwijderen. Ik kan echter geen wachtwoord en/of emailadres vinden verbonden aan het account. Hiervoor wilde ik contact met youtube/google opnemen, maar ik kan geen enkele manier vinden om in contact te komen, ik kom alleen uit op help-pagina's. Is er een manier om iemand van google of youtube te woord te komen staan? support@youtube.com stuurt de email terug en meldt dat het adres ongeldig is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zonder inloggegevens zullen dergelijke platforms niet op verzoek accounts verwijderen. (Als deze heel lang niet actief zijn , verwijderen ze ze soms op den duur zelf). Zouden ze namelijk op dergelijke verzoeken ingaan, dan zou iedereen die over iets meer dan basisinformatie beschikt zomaar het account van een ander kunnen (laten) opzeggen, en dat geeft natuurlijk hommeles. Helaas zijn de links waarnaar je vroeger alsnog een mail kon sturen om ze te overtuigen van het feit dat een account van jou is (bij een niet meer bestaand emailadres bijvoorbeeld) tegenwoordig niet meer te vinden. Gebeurt kennelijk TE vaak. Opletten waar je een account aanmaakt dus, en de gegevens goed bewaren / beveiligen en tijdig updaten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien lijkt faxen hier het eenvoudigst:

Je kunt contact opnemen met YouTube via het onderstaande adres.

YouTube, LLC
901 Cherry Ave.
San Bruno, CA 94066
USA
Fax: +1 650-253-0001
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding