Hoe kan ik foto's uit mijn eigen recente foto's via whatsapp sturen?

Ik kan niet meer vanaf whatsapp met een knop mijn album in (sd kaart). Normaal klikte ik op mijn foto album en werden de recente foto's weergegeven, nu is dit alleen nog maar de foto's die ik toegestuurd gekregen heb via whatsapp. HELP!

een jaar geleden
1.3K
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Sd kaart kapot? Zie je die foto's wel in je galerij?
xchristina98
een jaar geleden
Nee die is niet kapot! Het is sinds de nieuwe update van m'n telefoon.

Antwoorden (1)

Dat is een bekende bug bij Android 13.
De oplossing is als volgt:

Instellingen van telefoon -> Apps -> Whatsapp -> Machtingen
Zorg hier dat alles op 'toegestaan' staat.
Ritsuka
een jaar geleden
xchristina98
een jaar geleden
Bedankt!! Gelukt